Totdat je met de politie praat en een andere boete betaalt
Het probleem met deze moderne krachtige auto's is dat slechts ongeveer 5% van de bestuurders ter wereld daadwerkelijk competent genoeg is om ermee te rijden, dus veel van de anderen tuffen erin rond en de anderen zijn gewoon gevaarlijk op de weg voor andere weggebruikers die gewoon hun KINDEREN over de weg brengen om te gaan winkelen.
....................
Af en toe ga ik naar YouTube om video's te bekijken met titels als
"Snelle auto's bestuurd door jongens met meer geld dan hersens". Ze laten een stel jongens zien die van de weg afgaan en een puinhoop maken van de auto die hun vader hen niet mocht kopen. (Een groot deel van de alleenstaande mannen tussen de 23 en 30 jaar woont nog thuis. Dwaze vaders betalen soms zelfs voor zijn nieuwe speeltje) Ja, ik weet dat de meeste kopers van deze auto's (Alfa's) intelligent rijden, maar de 5% -ers gaan Alfa Romeo het imago geven dat het publiek heeft voor BMW-rijders.
Ik vind het heerlijk om een BMW-rijder te blokkeren die op de rechterrijstrook sneller gaat rijden, zodat hij voor me kan kruipen in de veronderstelling dat ik zal vertragen om ruimte voor hem te maken. Ik versnel graag om mijn auto naast de auto op de rechterrijstrook te plaatsen. Ik houd een tijdje (misschien langer) gelijke tred met deze auto. (met een glimlach op mijn gezicht. >

)
Je kent dat oude gezegde wel "Jongens zullen jongens zijn".
.