Alfa Romeo Forums banner

1 - 1 of 1 Posts

·
Registered
64 Posts
Discussion Starter #1
Hello friends Alfisti I apologize for my prolonged absence but unfortunately I've been busy working plus I had to wait until I replace the computer with a new one under warranty because I had broke in the meantime my Alfa Romeo virus has spread increasing so much that I decided to buy another Alfa Romeo cars and boys, in September 2009 I took a beautiful Alfa 166 II 2.4 JTDM 20v Diesel 136Kwh/185ps registered in January 2007, I enclose in my new post a picture of him subsequently will complete its presentation in the section, a greeting to you all Friends of Heart Alfisti Americans and not on my part and of course Italy by Salvatore

Italian version

Ciao amici Alfisti mi scuso per la mia prolungata assenza ma purtroppo sono stato impegnato lavorativamente e oltretutto ho dovuto aspettare che mi sostituissero il computer con uno nuovo in garanzia visto che quello che avevo si era rotto, nel frattempo il mio virus Alfa Romeo si è propagato sempre più tanto che ho deciso di acquistare un'Altra Alfa Romeo e che auto ragazzi, nel Settembre 2009 ho preso una bellissima Alfa 166 II serie 2.4 JTDm Diesel 20v 136Kwh/185ps immatricolata a gennaio 2007, allego a questo mio nuovo messaggio una sua fotografia successivamente completerò la sua presentazione nell'apposita sezione, un saluto di Cuore a voi tutti amici Alfisti Americani e non da parte mia e dall'Italia naturalmente da Salvatore

1 - 1 of 1 Posts