Alfa Romeo dealer in Barcelona in the '60's - Alfa Romeo Bulletin Board & Forums

LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 3 (permalink) Old 10-11-2010, 07:15 AM Thread Starter
Registered User

Bialbero's Avatar

Alfa Romeo dealer in Barcelona in the '60's

Alfaholics from Spain,
could somebody help me to get information about an Alfa Romeo dealer in Barcelona called Motorsol, S.A. (Calle Pedralbes,2) in the mid of '60's?.
I have a '68 GTj stepnose that was sell by this dealer and I would like to obtain more info to complete the hsitory of the car (information about the first owner for example). Any idea?.
I search in the web but I only found a Motorsol in Barcelona that deal with Audi & VW.

Alfistas de España,
podria alguien ayudarme en obterner informacion de una concesionaria Alfa Romeo en Barcelona llamada Motorsol SA operativa a mediados de los '60?.
Tengo un GTj del 68 (scalino) que fue vendido por esta concesionaria y quiero ver la posibilidad de obtener mayor información que me permita reconstruir la historia del carro, como por ejemplo, el primer dueño.
He buscado en internet y hay una agencia Motorsol en Barcelona pero de Audi y VW y estan ubicados en otra direccion. Gracias.

Enrique
'59 Giulietta Spider (750)
Bialbero is offline  
Sponsored Links
Advertisement

post #2 of 3 (permalink) Old 10-12-2010, 05:08 AM
Registered User

AlvaroSeco's Avatar

Hola.

Es posible que sea la misma empresa.
Su web es: Motorsol Mitre
Contacto: Motorsol Mitre, Concesionario oficial Audi, Volkswagen y Skoda en Barcelona

Escribeles un mail, si por suerte consigues contactar con alguien que tenga curiosidad y conociemientos de los origenes de la empresa es posible que puedan ayudarte.

Suerte!!

Salute.

subitocorse.com - Digital resource for classic transxale Alfa Romeo cars
AlvaroSeco is offline  
post #3 of 3 (permalink) Old 10-22-2010, 03:39 PM
APT
Registered User

hola, yo soy de Barcelona, esa concesión cerró hace ya muchisimo tiempo y en origen fue lo que hoy es motorsol, pero dudo mucho que conserven información de ese vehículo.

saludos
APT is offline  
Reply

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Alfa Romeo Bulletin Board & Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies