Fotos De Alfa Gtam De Competicion - Alfa Romeo Bulletin Board & Forums

LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 12 (permalink) Old 06-09-2007, 06:12 AM Thread Starter

Fotos De Alfa Gtam De Competicion(alfa gtam competition pics)

hola amigos ando buscando una decoracion para mi alfa gtam y no se cual poner .
me gustaría ke pusieseis aquí las fotos que tengais de gtam de carreras de la epoca y a poder ser de coches de rallye

gracias

Last edited by javito; 06-11-2007 at 03:26 AM. Reason: gtam competition pics
javito is offline  
Sponsored Links
Advertisement

post #2 of 12 (permalink) Old 06-09-2007, 07:52 AM
Registered User

Zunige's Avatar

Javi:

¡Bienvenido al foro!

Aquí habemos varios que no tendríamos inconveniente en dialogar en castellano, más no es lo que se acostumbra... También en diversas ocasiones usuarios se han pronunicado en contra de hacerlo en otros idiomas que no sean el inglés ya que el foro es americano...

Te aconsejaría que le agregues un paréntisis al titulo de mensaje original que diga "GTAM Competition Pics", para que otros puedan saber lo que estás buscando. Yo te puedo ayudar a traducir lo que necesites. Sería muy bueno que también pusieras algunas fotos de tu coche.

Saludos,
Enrique

All:

BB user "javito" (from Spain) is looking to add some race type decor to his GTAM and is not sure what exactly to use. He's asking for help and would appreciate posts with GTAM pictures of period racing and rally vehicles.

I have given him a little background on the BB, and offered to help bridge the language barrier.

Best regards,

Enrique
[SIZE="1"]Spider 74, 84 & 87
Milano 88 Verde
164 91S, 93L & 95Q[/SIZE]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIZE="1"][I][COLOR="Green"]Member of the Alfa Romeo Owners Club USA[/COLOR][/I][/SIZE]
[B][FONT="Verdana"][RIGHT]DARKSIDE MEMBER[/RIGHT][/FONT][/B]
Zunige is offline  
post #3 of 12 (permalink) Old 06-09-2007, 08:34 AM
Registered User

Quote:
Originally Posted by Zunige View Post
Javi:

¡Bienvenido al foro!

Aquí habemos varios que no tendríamos inconveniente en dialogar en castellano, más no es lo que se acostumbra... También en diversas ocasiones usuarios se han pronunicado en contra de hacerlo en otros idiomas que no sean el inglés ya que el foro es americano...

Te aconsejaría que le agregues un paréntisis al titulo de mensaje original que diga "GTAM Competition Pics", para que otros puedan saber lo que estás buscando. Yo te puedo ayudar a traducir lo que necesites. Sería muy bueno que también pusieras algunas fotos de tu coche.

Saludos,
Enrique

All:

BB user "javito" (from Spain) is looking to add some race type decor to his GTAM and is not sure what exactly to use. He's asking for help and would appreciate posts with GTAM pictures of period racing and rally vehicles.

I have given him a little background on the BB, and offered to help bridge the language barrier.

Best regards,
by "decor" do you mean things like interior trim or do you mean decals, striping, numbers, etc., to put on the outside? i have some period photos of gtams but not alot of interior shots - they were mostly stripped out anyway.
let me know
gtaj is offline  
Sponsored Links
Advertisement

post #4 of 12 (permalink) Old 06-09-2007, 09:34 AM Thread Starter

gracias ZANUGE por tu apoyo, la verdad es que yo de ingles nada y de ordenadores lo justo, por esta misma razon no tengo ni idea de como hacer eso de modificar el titulo.

respecto al coche en este momento esta en el esqueleto listo para chorrear y pintar por eso ando buscando pintadas de rallye para hacer una replica (si me echas una mano con eso te lo agradeceria muchisimo, muchas gracias y disculpa por mi torpeza.
javito is offline  
post #5 of 12 (permalink) Old 06-11-2007, 12:23 AM
Registered User

Zunige's Avatar

Quote:
Originally Posted by gtaj View Post
by "decor" do you mean things like interior trim or do you mean decals, striping, numbers, etc., to put on the outside? i have some period photos of gtams but not alot of interior shots - they were mostly stripped out anyway.
let me know
gtaj,

He's definitely looking for decals, striping and numbers for the outside of the car... His car has been stripped and is ready for painting. He's looking to paint it and finish it like a race or rally car.

Best regards,

Enrique
Milano 88 Verde
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIZE="1"][I][COLOR="Green"]Member of the Alfa Romeo Owners Club USA[/COLOR][/I][/SIZE]
Zunige is offline  
post #6 of 12 (permalink) Old 06-11-2007, 12:44 AM
Registered User

Zunige's Avatar

Quote:
Originally Posted by javito View Post
gracias ZANUGE por tu apoyo, la verdad es que yo de ingles nada y de ordenadores lo justo, por esta misma razon no tengo ni idea de como hacer eso de modificar el titulo.

respecto al coche en este momento esta en el esqueleto listo para chorrear y pintar por eso ando buscando pintadas de rallye para hacer una replica (si me echas una mano con eso te lo agradeceria muchisimo, muchas gracias y disculpa por mi torpeza.
Javi:

Para cambiar el título, date cuenta que todos tus mensajes tienen "edit" en la parte inferior derecha. ("Edit" es para editar, lo cual sólo lo puede hacer el autor...) Presiona el botón que dice "edit", y se abrirá la ventana para hacer cambios. Agregale "GTAM Competition Pics" como te dije, y luego presiona el botón que dice "save" y listo...

No te preocupes por el idioma... Todos aquí son muy amigables y vas a ver que te van a ayudar. Por lo pronto ya uno preguntó por las fotos ques estas buscando, puesto que parece que tiene varias...

Saludos,

Enrique
Milano 88 Verde
[SIGPIC][/SIGPIC]
Zunige is offline  
post #7 of 12 (permalink) Old 07-26-2007, 12:16 PM

Exclamation Gtam Clon

Saludos Cordiales Amigos Alfistas.....sera Que Me Pueden Guiar A Encontrar Un Set De Replica De Los Guardafangos Del Gtam .actualmente Poseo Dos Alfas, Un 1750 Y Un 2000 Gtv, Estoy Por Empezar Su Restauracion Y He Decidido A Uno De Estos Transformarlo En Gtam, Ya Que Uno Original Es Imposible Para Mi Conseguirlo.gracias Por Su Oportuna Atencion.
FRANCISCOV is offline  
post #8 of 12 (permalink) Old 07-26-2007, 10:42 PM
Registered User

AndrewO's Avatar

Hi,

Some of my collection (of photos not cars sadly) to have a look at:
Attached Images

AndrewO is offline  
post #9 of 12 (permalink) Old 07-27-2007, 06:51 AM
Registered User

kengta's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zunige View Post
Javi:

¡Bienvenido al foro!

Saludos,
Enrique

All:

Best regards,
I'm a little confused, does he have a GTAm, a GTAm replica, or a GTAm model.

If he has a real GTAm surley he would want to reseach it's own history and colours, decals etc.

Regards

Ken

Ken Geiger, Toronto
1965 GTA, RHD, Stradale
ex- 1965 GTA, RHD, Corsa, Trans/Am 66-72
1964 Sprint GT, B-Sedan in 70's
1970 Giulia Super (CDN Spec)
1976 1600 GTj (Italian Spec)
1966 Harley Sprint (Aermacchi) 250
2000 Catalina 320, Hull #765 Northern Dream
2001 BMW Z3 3.0i
kengta is offline  
post #10 of 12 (permalink) Old 07-27-2007, 10:28 AM
Registered User

JohnT's Avatar

GTAm livery

Javi-
I will try to find some pics to post later when I get home.....One thing you could also ddo is search under google images for "Alfa GTAm" . There aren't many period photos of these cars available it seems, but one thing I found helpful was looking at some of the slot car pictures of Alfa GTAm's. You will find that they have the "correct" livery on them and serve as a good resource.
I have found that generally Alfa's of this type and timeframe had sponsorship from Shell, Castrol, Champion, Koni, Bilstein, Marelli, Firestone, Dunlop to name a few. There were several teams that had their own color schemes, like the Dutch National Team for example. A lot of the cars had contrasting colors on the nose/chin of the car to stand out from each other. Unlike the GTA's, the GTAm's seemed to have some out of the ordinary colors such as beige and yellow in addition to red and white.
I hope that helps, I'll try to get some pics up later. I found an ebay store in England that sells what apprear to be some nice reproduction decals. I will foward the link later as well

-JT
JohnT is offline  
post #11 of 12 (permalink) Old 07-27-2007, 06:12 PM
Registered User

JohnT's Avatar

GTAm

How about these for starters.....
Attached Images

JohnT is offline  
post #12 of 12 (permalink) Old 07-27-2007, 07:14 PM
Registered User

darth dino's Avatar

while not exactly GTAm, Classic Alfa sells complete GTA Junior decal kits (stripes and hood serpent):

http://www.classicalfa.com/shop/category10_1.htm

Dionisio di Fiflos
73 GTV - 81 GTV-6 *R.I.P.* - 65 Mustang GT Vert - Honda Hawk GT - Yamaha FZ6
darth dino is offline  
Reply

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Alfa Romeo Bulletin Board & Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies